🖤گودال
کاش یکی بود اینجا الان
روضه می خوند برام شبا
کاشکی بخاد منم برم
حرم دلم میخاد آقا
تو رو به حق خواهرت دل نکنی ازم تو
من که کسیو ندارم تنها شدم الان خب
یه وقت تنهام نزاری-میشه اسممو بیاری
🥀بارونِ کربلا با ما داره میخونه
خنجره خیلی کنده معلومه
آخ که حسین چقده مظلومه🥀
آبت ندادن رفتی از حال
بوی تو رو گرفته گودال
زینب چطور تو رو ببینه
رو سینه ات نشسته دجال
سرت داد کشید، دیر برید اما دل سیر برید
مادرت روی چشات دست کشید
تا رقیه مو سفید کرد،برید
تیر به پهلوت زدن، چقده نیزه به ابروت زدن
با کمون شونه به موهات زدن
مثل مادر شدی اما تو رو بدجور زدن
🥀بارونِ کربلا با ما داره میخونه
خنجره خیلی کنده معلومه
آخ که حسین چقده مظلومه🥀
بابا عمه کجاست منو ببره اینا منو میزننا
عروسکمو گرفتن ببین چقده بی پنام
بابا اخمتو نبینم دارن منو می برنا
رد انگشتر رو من موند چقده درد کشیدما
سردمه توی خرابه،بغلم کن بغلم کن بغلم کن
بیازخما منوبوس کن،بغلم کن بغلم کن بغلم کن
🥀بارونِ کربلا با ما داره میخونه
خنجره خیلی کنده معلومه
آخ که حسین چقده مظلومه🥀
#رضا رنجبر